Машине за регенерацију ДПФ/ФАП/КАТ филтера

ЧИШЋЕЊЕ ДПФ ФИЛТЕРА – ПОСЛОВНИ КОНЦЕПТ

ПОВЕЋАНА ПОТРАЖЊА НА ТРЖИШТУ ЗА ДПФ ФИЛТЕРИМА

Чишћење ДПФ филтера из године у годину постаје све популарнија услуга међу власницима дизелских аутомобила, а потражња за овом услугом непрестано расте. Све чешће полицијске провере емисија чине машине за чишћење ДПФ филтера неизоставним делом опреме за аутосервисе и стручне радње. Поред тога, брзи поврат улагања и потенцијални профит који ће се остварити ДПФ машином потичу многе фирме на ширење пословања.

ТЕХНОЛОГИЈА

Раст индустрије и побољшање постојећих метода чишћења на тржишту доводи до тога да машина за регенерацију ДПФ филтера није само обична машина за чишћење ДПФ-а, већ технолошки напредни мултифункционални уређај. Данас је хидродинамички метод најпопуларнији начин враћања филтера до 100% њихове ефикасности и готово је у потпуности доминирала на тржишту и истиснула друге методе.

Користи хидродинамичку снагу турбулентног протока воде и силу импулса компресованог ваздуха из компресора. Кретање течности (радне течности) покреће се спољним притиском, који треба да савлада отпор протока унутар канала филтера.

ПРЕДНОСТИ

ДПФ машина за чишћење коју нуди фирма OTOMATIC карактерише висока ефикасност. Може да се користи за чишћење до неколико филтера дневно. Све чешће аутосервиси укидају услуге уклањања филтера. Уместо тога, они нуде услуге чишћења у стручним радњама. ДПФ машина ће помоћи у борби против нелегалног поступка уклањања ДПФ филтера из дизелских аутомобила.

НОВЕ ПОСЛОВНЕ МОГУЋНОСТИ

Растом хидродинамичког чишћења ДПФ-а отварају се нове пословне могућности. Власници јавних и приватних превозних фирми све чешће траже услугу овакве врсте. ДПФ-ови су такође постали уобичајена појава у возилима као што су трактори, виљушкари и грађевинске машине.

ЗАШТО ВРЕДИ ОТВОРИТИ СЕРВИС ЗА ЧИШЋЕЊЕ ДПФ ФИЛТЕРА?

Уклањање ДПФ филтера, што је некада била уобичајена пракса, у садашње је време нелегално.

Према закону, аутомобил са исеченим ДПФ филтером не може се легално возити јавним путевима (губитак хомологације).

Велико интересовање за услугу међу потенцијалним купцима.

Сервиси који нуде услугу чишћења ДПФ филтера не жале се на недостатак клијената. Брига о заштити животне средине. Борба за чистим ваздухом у Европи и у свету започела је нову делатност, која се заснива на чишћењу ДПФ филтера за аутомобиле, доставна и теретна возила, као и аутобусе.

Велико тржиште, шанса за нове фирме

Милиони возила регистрованих у нашој земљи, већина са дизел моторима, сведоче о томе колико је тржиште велико.

Поставите циљеве, помоћи ћемо у њиховој реализацији!

Куповина одговарајуће машине је тек почетак наше сарадње.

Као једина фирма на тржишту нудимо свеобухватан програм имплементације, што ће вам помоћи направити прве кораке у послу са чишћењем ДПФ филтера.

Пакет за имплементацију обухвата:

Оцену пословног концепта укључујући анализу тржишта, потенцијалну групу купаца, као и анализу маркетиншког плана
Обуку кадрова
Техничку подршку

Пружамо свеобухватну услугу након продаје.

Након куповине машине, у било ком тренутку можете рачунати на помоћ наших техничких стручњака, као и на гаранцијски сервис.

Ко је твој клијент?

Локалне радње за аутомобиле

Трговци и аутосервиси

Превозничке фирме

Сервиси за камионе

Предузећа градског саобраћаја

Индивидуални купци

Како започети ?

I. ФИНАНСИЈЕ :

– Сопствени капитал
– Лизинг за 90%. Зајам у банци
– Суфинансирање из фондова за покретање делатности
– Суфинансирање из европских фондова (појављују се повремено и односе се пре свега на регионалне програме).

II. ПРОСТОРИЈА :

Потребна је просторија са вентилацијом о површини од 30 м² .

ТЕХНИЧКИ ПОДАЦИ/МЕДИЈУМИ

– Трофазно напајање 400 V AC L1, L2, L3, N, PE (потребна утичница 32 А 5P)
– Инсталирана снага 27 КW
– Потрошња енергије за време грејања [резервоари – А и Б] 18КW 25А
– Потрошња енергије за време сушења 5,5 КW 9А
– Минимална заштита S303 C25
– Компресован ваздух (компресор од 10 бара), мин. пречник црева 14 мм.
– Стални прикључак на водоводну мрежу није потребан
– Вентилациони конвектор (препоручује се)

III. НЕОПХОДНЕ ДОЗВОЛЕ :

Добијање дозволе за обављање делатности у области управљања отпадом, нафтни отпад треба одлагати на посебно прилагођена места.

IV. РЕКЛАМА И МАРКЕТИНГ :

– Реклама на интернету
– Спонзорисани чланци на локалним интернет страницама
– Посета аутосервисима
– Спољне рекламе, на пример: плакати, рекламне плоче, ЛЕД рекламе и сл.

Обука за руковање машином ће повећати Ваше самопоуздање

Не морате имати специјалистичко знање о чишћењу ДПФ филтера.

Стручњаци из фирме OTOMATIC ће отерати ваше сумње, одговорити на ваша питања и научиће вас све од самих основа.

Понуду за обуку упућујемо уједно особама које подузимају прве кораке у струци, као и стручњацима са дугогодишњим искуством у аутомобилској индустрији.
Нудимо теоријску и практичну обуку (користећи сопствене машине и филтере за тестирање)

Програм обуке:
– Разумевање пословног аспекта пружања услуга регенерације ДПФ/ФАП/КАТ/СЦР филтера.
– Напредно теоријско знање из подручја конструкције и рада филтера.
– Стецање знања и аналитичких способности за идентификацију уобичајених и необичних узрока оштећења филтера.
– Стецање вештина за мерење и процену стања филтера.
– Припрема филтера за регенерацију.
– Регенерација у пракси – руковање машином.
– Опслуживање клијената.
– Управљање документацијом.

Коју добит можете постићи?

ТРОШКОВИ
Порези/Остали трошкови 26,9%
Гориво / амортизација 9%
Трошкови закупа просторија 8,6%
Плаћање лизинга 7%
Интернет оглашавање 5,4%
Запослени / 3 особе

ТЕХНИЧКИ ТРОШКОВИ
Возила са ДПФ <3,5 т – 8 ЕУР
ЕУРО ВИ ДПФ > 3,5 т – 15 ЕУР
ЕУРО ИВ, ЕУРО В катализатор – 25 ЕУР

ПРОСЕЧНИ МЕСЕЧНИ ТЕХНИЧКИ ТРОШКОВИ ЗА ДПФ ФИЛТЕР ИЗ ВОЗИЛА <3,5 Т - 1280 ЕУР

Остали трошкови (месечно)
12.000-13.000 ЕУР

ОПЕРАТИВНИ ТРОШКОВИ (ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГИЈА, ДЕТЕРЏЕНТ, ФИЛТЕРИ) У ПРОСЕКУ ОД 10 ЕУРО НЕТО / 1 ДПФ

ТОП
Најбоља услуга 7 – 12 филтера дневно
Лоша услуга 2 – 3 филтера недељно
Просек наших купаца је 20 – 80 филтера месечно.

ДПФ ПРЕМИУМ ПРОСЕЧНА МЕСЕЧНА РАТА 800-1000 ЕУР = 4-5 ДПФ ФИЛТЕРА

РЕЗИМЕ:
ТРОШКОВИ: 13.280 ЕУР
ПРИХОДИ: 32.000 ЕУР
ДОБИТАК ПОСЛЕ ОПОРЕЗИВАЊА: 18.720 ЕВРА

Величина тржишта

Податке из 2018. године према Европској асоцијацији произвођача аутомобила

Просечни број аутомобила у Европској унији износи 531 на 1000 становника.
У посљедњих пет година забележено је 8% раста возног парка. Њихов се број повећао са 248 милиона у 2014. години на 268 милиона у 2018. години.
6,6 милиона камиона возе путевима Европске уније.

Тренутно аутомобили у земљама Европске уније имају у просеку 10 година и 8 месеци.
Естонија, Литванија и Румунија имају најстарији возни парк, са возилима старијим од
16 година.
Просечна старост камиона у Европској унији износи 12 година и 4 месеца.
У свету се повећава број професионалних аутосервиса и радња.

Унаточ порасту броја регистрованих аутомобила, алтернативно напајана возила представљају само 3,8% свих у ЕУ.
0,7% од свих аутомобила су хибридна електрична возила, 0,2% су возила напајана електричним акумулатором, а плуг-ин хибриди чине само 0,1% од укупног броја.

Што се тиче аутомобила на бензински погон, они чине 54%, а преосталих 41,2% су са дизелским моторима.

Просечно гаранцијско раздобље ДПФ филтера износи 80–120 хиљада км.

Извори информација о Вашим услугама

Интернетска страница
Позиционирање
Google AdWords
е-маил маркетинг
друштвени медији

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram